Mokonomika

2022-02-04 MOKONOMIKA Šiandiena gimnazijos I-IV g klasių mokiniai dalyvavo „Swedbank“ Lietuvoje iniciatyva surengtoje didžiausioje nuotolinėje pamokoje „Mokonomika“. „Mokonomikos“ pamoka prisideda prie UNICEF ir UNESCO rengiamos „Didžiausios pamokos pasaulyje“, kurios tikslas kurti inovatyvias švietimo priemones, įgyvendinant Jungtinių Tautų darnaus vystymosi tikslus. II g klasės mokiniai klausėsi prof. R. Laužiko „Istorijos (ne)suklastosi. Kas saugo mūsų istoriją?“ ir S. Laiconaitės „Nepasisekė? Puiku!“ pranešimų. Po pertraukos bibliotekoje Dr. D. Dapkutės „Moterys prieš vėžį: mokslininkės išdrįsusios atrasti.“ ir L. Žemaitytės – Kirkman „Kaip įdarbinti technologijas, kad jos ne trukdytų, o padėtų mokytis?“ pranešimų klausėsi IV g klasės mokiniai. M. Jančiauskienės „Kodėl svarbu atpažinti savo jausmus?“ ir Dr. M. Jastramskio „Kodėl demokratija apsimoka?“ pranešimų prie arbatos puodelio klausėsi III g klasės mokiniai. Po ilgosios pertraukos į biblioteką atkeliavo I g klasės mokiniai, kurie išklausė I. Maršantaitės pranešimo „Nusiimk stereotipų akinius.“ Ir Dr. N. Mačiulio pranešimo „Finansinių burbulų anatomija.“. Pertraukų metu visoms klasėms, kaip nesuskaitmenintą istorinį daiktą, rezonuojant į pirmo pranešėjo pristatymą, panaudojau senas nuotraukas. Parodžiau kaip atrodė mūsų mokykla ir jos aplinkos nuo 1957 metų iki dabar. Integruojant mokomuosius dalykus ir karjeros ugdymą, pasitelkiant informacijos pateikimą kitaip, matant senas foto, pajaučiant ir reflektuojant – informacija įsimenama ilgam.